Welkom op mijn nieuwe Blog :)

3 03 2009

Hallo beste lezer,

Vandaag heb ik besloten om een blog te beginnen. Wat er precies op komt weet ik zelf nog niet, maar het gaat zowiezo tech-related worden🙂 Waarschijnlijk komt er veel informatie die me interesseert op over de iPhone of andere gadgets. Ook zal er studie-gerelateerd materiaal op komen. Ik ga in ieder geval proberen wekelijks iets te posten.

Als laatste nog wat informatie over mezelf, voor de nieuwelingen/onwetenden😛

Ik ben Leon Verhelst, woonachtig in Goes. Mijn interesses zijn de iPhone, Macbooks, gadgets (jullie zullen er wel achter komen dat ik een echte gadget-freak ben), Social Media en marketing.

Dit was mijn eerste blog-post en ik hoop er nog veel te maken🙂 Veel plezier allemaal!

Foto

Foto


Acties

Information

One response

3 03 2009
Joery

Bienvenue á la blogosphere🙂

Geef een reactie

